Vad är det för fel med en transa med divalater?

"Men måste han hålla på och vara så himla känslig och grina varje gång han får en 12:a?"
"Det ser ju inte ens ut som ett riktigt skägg, varför har han det ens? Det är bara för att bli känd."
"Jamen alla dom där är ju såna."
 
Bara några av kommentarerna om vinnaren av ESC i fikarummet idag. Jag blev tillslut så arg att jag gick därifrån. Hade jag försökt prata med dessa trångsynta, fördomsfulla och inskränkta personer jag måste arbeta med så hade det möjligtvis slutat med att jag skrikit lite.
Jag valde att hålla käft då jag vet av tidigare erfarenheter att det inte går att resonera med dem.
 
Jag tycker det är lite fantastiskt att hela grejen med varför det här är så stort har gått förbi dem totalt. Ofattbart.
Tack gode Gud att jag inte måste leva med dessa människor mer än 8 timmar om dagen...

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0