Vad lite beröm kan göra

Efter morgonens körlektion sa min lärare att han är riktigt stolt över mig och att jag kör jättebra. Jag blev så lycklig att jag nog sken ikapp med solen! Nu är det inte långt kvar tills det är dags för eldprovet. Men det känns faktiskt rätt bra. Eller ja.. Det känns som att jag har en helt okej chans att klara det. Det pirrar alltid till lite i magen när jag tänker på att det närmar sig!

Resten av dagen har varit lovely. Slutade "tidigt" och gick ner mot stan i linne och shorts för att möta Misja, stal ett par pussar från min finaste på vägen och styrde kosan mot glassen och kajkanten. Därefter vankades det ett par öl på Butlers och nu är jag nyss hemkommen. Glad, lite trött och varm.

Imorgon ska vi ha planeringsdag på Bohusgården med jobbet. Tråkigt att kasta bort en fin dag på sånt men ska bli lite skönt med ett avbrott från vardagskneget. Dessutom har de trevlig mat och gratis glassbuffé!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0