Edinburgh

Inatt drömde jag att jag sa Fuck it! och åkte till Edinburgh själv. Jag hade ingen plan, bara en liten väska, mitt bankkort och en hel del jävlar anamma!
Jag träffade en ung svensk kille i samma sits som mig själv och vi bestämde oss för att hitta boende tillsammans. Jag hittade ett par second hand-skor som en trevlig cafeägare prutade ner till 2 pund för mig, men jag hade inga kontanter. Mitt nyfunna resesällskap lånade mig pengarna tills jag fått ta ut egna och det fanns ingen lyckligare än mig.
Vi bestämde oss för att kolla om det fanns lediga rum på hotellet jag och Misja bodde på första gången jag var där.

Sedan vaknade jag med världens sorg i hjärtat över att det inte var sant.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0