Fuck you, you fucking fuck..

Det är vad jag vill säga till världen just nu.
Jag är förkyld.. igen. Halsen kliar och gör ont och näsan rinner och snuvar. Det är jätteroligt när jag ska ha prov i latin imorgon och inte känner att jag kommer klara det. Det är ju så lätt och enkelt att få in någonting i huvudet när man mår dåligt.. Jag försöker med dessa jävla glosor, men de vill inte fastna. Jag kommer köra på provet imorgon och då kommer jag fortfarande ha detta hängande över mig. Faan.
Samtidigt som det just nu känns som om jag vill bli ordentligt sjuk så jag kan bli ordentligt frisk nån gång. Men det funkar ju tydligen inte så när det gäller mig.
Är jag dömd att för evigt vara mer eller mindre sjuk?

Min läkare sa att vissa är förkylda väldigt mycket när dom är små och de är friskare nu, men jag var väl inte det så jag får alla förkylningsvirus nu. (Man ska ju få alla någon gång, så är man immun mot dem sedan.) Men det positiva är ju att om 10 år så kommer jag i princip aldrig vara förkyld mer! Mmm... tack. Jag är oerhört lättad av den informationen eftersom det hjälper mig idag...
Ja, jag KAN vara mer positiv, men jag orkar inte just nu. Inte med allt som händer överallt och med mig själv så nej.. Jag orkar inte.

Min högsta önskan just nu är att få krypa ner i ett hål och ligga där i några månader.

Reflektioner
nella

uff så pissigt de kan va ibland :(

men solen skiner alltid bakom hörnet...

hoppas de går bra på provet.

2009-01-25 @ 15:30:25

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0