Gott nytt år var det ja.

Vilken kväll!
Jag firade nyår hemma hos Vinkel och Johan. Eller ja, först var jag, Kicki, Johan, Pillis och Helena här hos mig och skulle se på Grevinnan & Betjänten och sådär, men det missade vi så det blev bara tjöt och alkoholhalsning. Åkte ner i bil (Lyx!) till festen dit det kom mer och mer folk hela tiden kändes det som!
Vid tolv ramlade vi ut på gatan, skålade champagne, pussades och tittade på raketerna en bra stund.
Sen fick inte så många vara kvar på festen.. Dåligt.. Så några gick hem och jag, Pillis, Helena, Flip, Pierre och Koma gick upp mot turebronx för att fortsätta hos Pierre. En stund där och massa ormar och spindlar utanför terrarierna *rys*. Pillis och Helena gick hem och Pierres bror med flera kom upp. Hipp happ så satt vi i en van och åkte någonstans utanför stan. Jag har ingen aning om vem vi åkte till (tror det var någonstans mot ljungskile), men när vi väl kom fram så fick vi inte stanna. Efter lite om och men var det in i bilen igen och tillbaka mot stan som gällde. Då ringer Spike, Johanna, Mattias och en till och vill ha efterfest med oss. Väl på tureborg igen blev det lite strul och polisen kom, men alla fick gå hem tror jag. Koma och Flip försvann precis när Spike o co kom så vi gick upp till Pierre igen.
Då börjar Pierre och Spike diskutera ordentligt i köket och jag försökte roa resten i det andra rummet. Visade t.o.m. spindlar och sånt. Ja, inte utanför terrarierna så klart, men ändå! Men tillslut ringde dom taxi och lagom då fick Spike nog och dom gick allihop. Jag och Pierre satt och tjötade en stund, sen gick vi och la oss. När jag sen vaknade av att jag blev misshandlad och snarkad i örat några timmar senare så gick jag hem.
Herregud.
Vilken kväll.

Reflektioner
Nella

men den spindeln ja kelade me va ju så mysig :D

2009-01-05 @ 15:11:03

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0