Men jo..

här händer det inte så mycket.. Jag går i skolan och dör av trötthet på kvällarna.. Igår däckade jag strax efter 21.
I måndags hämtade Pillis mig på skolan och vi åkte in till stan, klippte honom och köpte hårfärg på torp. Sen var det färgning, matlagning och tvättning till typ tolv.
Imorgon är jag ledig! Då ska jag åka till thn med Åsa, Johan, Spike och nån tjej till. Ska bli mysigt. och sen ska vi till överby och titta på massa fina saker. Jag får nog mest titta, har inte råd att spendera så mycket eftersom jag tänkte gå ut i helgen. Just nu låter det som om det blir båda dagarna och jag får väl hoppas jag orkar med det den här gången. =P
På fredag får jag dessutom veta hur det gick på provet.. Rätt nervöst vill jag lova....

Nej, nu ska jag äta glass och nougatsås till efterrätt!
Gottgottigottgott.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0