Uppdatering

Oj oj, över en vecka sedan jag skrev någonting här.. Men det är nog inte så konstigt med tanke på att jag inte haft mycket till liv det senaste.. Har varit i skolan i hör occh häpna, 2, dagar. Idag var vi lediga. I helgen gjorde jag inte annat än att ligga i min soffa själv eller i Pillis soffa med katten och glott på tv.
Jag hade behövt plugga, det hade varit riktigt bra om jag hade gjort det och jag hade all tid i världen till att göra det, men jag kunde inte förmå mig att öppna böckerna. I lördags somnade jag kanske halv tre på natten och vaknade 16.10 på söndagen. Helt förstörd.. Det började mörkna igen när jag gick upp liksom.. Idag var bättre, jag gick upp vid tio och duschade. Matade katten och väntade på att Åsisen skulle höra av sig så vi skulle fika. Det blev att Johan, Koma och Philip också följde med. Riktigt trevligt faktiskt. Sen satt vi själva och pratade av oss lite, det var skönt. Vädra lite instängda tankar är bra att göra ibland.. Gick ner till bryggeriet och skrattade så jag grät åt Alex härliga historier om vitlöksdressing och sockor på fyllan.
Btw, Åsa, glöm inte att Vietnam är pyttelitet!
Nu har jag syndat med McD-skräp och lite choklad.. Det var gott.

Mina skor börjar falla ihop. Mycket dåligt.. Det är hål i sulan så det låter 'slafs slafs' när jag går i blött väder. Inte alls roligt. Och de enda skorna jag hittade som jag kan tänka mig att köpa var sådana jag redan haft två par av.. Inte lika skoj, nej... Jag vill ju ha något nytt så klart!

Jag är skoltrött.
Känns så himla bra när jag bara gått en termin.. *not*
Jag har knappt någon motivation till att göra något i skolan. Jag kan vara i skolan, det är okej, men läxor? Pff.. Plugga inför viktiga prov som avgör en stor del av betyget? Orka... I don't know what to do.
Jag behöver få viljan tillbaka. Någon som har sett den någonstans?

Reflektioner
Doris

Stackare som är skoltrött.. Men det blir bättre.. Det lovar jag.. Och du.. Jag tar med mig lite vilja till dig när jag kommer ner=)

2009-01-20 @ 14:13:38
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0