Trött

Ja, jag är då trött hela tiden.
Det blir så när jag inte har något att göra på dagarna.
Jag önskar så att de kunde ringa och säga att jag har fått jobbet på Sahlgrenska.
Så här länge ska man väl ändå inte behöva vänta efter en intervju..? Över en månad har det gått.

Idag vaknade jag halv 9 med en huvudvärk som inte gått över än.
Kul..

Jag har insett att jag inte gillar svaret "bara bra". Det är det svaret man får när man frågar någon hur det är.
Bara bra.. Seriöst?
Är allting verkligen bara bra?
Det är inte okej?
Funkar?
Åt helvete?

Det är ett löjligt svar som inte betyder någonting.
Kanske man bara använder det för att slippa följdfrågor..
Det kan jag iofs förstå.
Men räcker det inte med "jo tack bra" då?
BARA bra är så uppenbart ljug.
Inte sant?

Reflektioner
Putte Pajas Pungkula

Eller så är det helt enkelt så att man tycker att det är bara bra, varför klaga på saker istället för att se saker positivt? ;)

2010-01-31 @ 00:39:53

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0