Caaash!

Johnny Cash.
Nä, Lena Cash! Jä.. ;P

Lite uppdateringar då då.
Det blev hasselbacken i tisdags. Supersoft och skönt med strålande sol, cactussallad, vindruvor, glass och vattenpipa. <3 Tyvärr blev Åsagumman dålig och gick hem så jag och Johan blev lämnade ensamma i säkert en kvar innan Mika kom. Lite senare ersattes han av Spike och Elaine, varav den senare klättrade i träd med Johan. I've got the pics! ;D
I onsdags var det ju Världsboksdagen och det innebar fullt upp för oss på Biblan. Tipspromenad med 500 elever.. Dagen har nog aldrig gått så fort som då. =P På eftermiddagen tvättade jag och sen hade jag tänkt gå ner till hasselbecken och solen, men jag var helt slut och orkade nästan inte ens glo på dumburken.
Igår mådde jag inte så bra, vilken resulterade i soffliggande och tråkigheter.

Idag är jag däremot bättre! Jag kom till jobbet en kvart innan jag började och jag har betalt mina räkningar och efter jobbet ska jag och Åsa åka ut till torp och shoppa. =)
Ikväll får vi se vad det blir. Kanske någon cider ute, kanske hemma..
imorgon är det iaf hårdrockskväll och då ska jag ha mina nya skor! <3

Puss.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0