Färg!

Åsa tyckte jag skulle skriva ett inlägg till mendans hon sitter i möte här på bryggeriet.., så jag får väl göra det! ;P
Jag gjorde en underbar upptäckt tidigare idag; jag har fått färg!! Visserligen rösrosig, men skit samma, jag har varit ute i solen och den har lämnat sina spår. =D
Satt dessutom ute här för en stund sen och kände efter ett tag hur det brände på huden. Visserligen kanske inte så jättebra med tanke på min känliga ljusa hy, men ändå!
Jag är så glad nu när solen skiner, det är alldeles fantastiskt!
Senast jag kollade ska det bli lika fint imorgon och sen kommer molnen tillbaka. Och imorgon ska jag gå från jobbet redan efter lunch! Lovely.
Det är bra när världen firar bokens dag och vi ska ha tipspromenad på jobbet som jag måste handla på arbetstid. ^^
Nä, nu har jag babblat på här tillräckligt länge.
Ut i solen snart igen!
Puss världen!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0