Långpromenad

Jag var så hemskt ambitiös igår och gick som sagt till sjukhuset. I den värsta värmen hittills den här våren. Turligt nog blåste det en hel del.
Träffade Åsa och min namne på bryggeriet, fick se lill-Malin sjunga vackert på vårkonserten och när Lena åkte till jobbet gick jag och Åsa mot stan för att handla mat att ha med till riverside. Först fick Åsa syn på Natta och Hovis utanför nordea. Då ser jag att hon står och pratar med. .. nu glömde jag hans namn.. Simon! Blir fast där en stund och sen dyket Koma och Skåne upp. Då blir vi kvar ett slag till och sen gick alla åt olika håll förutom vi två + Natta som slog följe. Vid swedbank träffade vi Liz och blev självklart stående där också. Tillslut kom vi fram till pingvin och jag fick mig en kebab i plast.
Varpå detta vi splittrades igen, Åsa till McD och jag till willys. När vi möttes upp igen var det jag, Åsa, Malin, Skåne, Natta och Hovis som promenerade bort till riversideängen. Där satte vi oss och blev kvar i ett par timmar, det blåste som fan ibland, men det var varma vindar.

Vad faan har dom för gräsmossablandning där borta??
Benen kliade och sved som bara den när vi började gå hemåt och det första jag gjorde i hemmets vrå var att duscha av mig. Då sved det ännu mer.
Fast inte lika mycket som det gjorde imorse. Goddamn! Vad ont det gjorde. Det känns som om jag har miljoner små rivsår på benen som svider som om någon hällt 10 kg salt i ett 10 cm djupt köttsår.
Usch!

Idag är det valborg.
Var har dom brasor i den här staden? Jag har ingen aning.. =P
Lååånghelg också.
Underbart!
Och imorgon är det släktträff.
Lovely <3

(Ja just det! stegräknaren stog på över 14000 steg igår. =D *stolt*)

Reflektioner
http://TUMADRE.blogg.se

Vad härligt det låter!

2008-04-30 @ 10:13:53
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Åsis Påsis

följ med på lite valborgsfika ?
pussilago

2008-04-30 @ 13:12:39

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0