Mjukglass

Måste vara den bästa uppfinningen i mathistorien... Mja, okej glasshistorien då då.
Igår var det premiär, och idag kommer nog uppföljaren skulle jag tro.
Varmt varmt
Blåsigt blåsigt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Är så där.. konstig just nu. Glad, fast ändå inte. Fast ändå.., ja.
Wierd.

På torsdag är det släktträff.
Det ska bli så mysigt!
Jag har inte träffat mamma på flera månader nu..
Och inte mormor och morfar heller.. Eller jo! Dom träffade jag ju i påsk. =P
Sen får vi hoppas sysslingen kommer också.
Måste verkligen försöka få med honom ut nån helg här i stan snart. Han skulle vara hett byte för flickorna. Haha!

Det är väldigt svårt att snåla när det är så här fint väder och man inte vill gå hem efter jobbet.
Speciellt när man måste göra sådana där dumma saker som att äta.

Idag ska jag på långpromenad efter jobbet. Promenera hela vägen till sjukhuset och hämta saker till pumpen. Det kommer nog ta en stund.. Undrar vilken väg jag ska ta...

Dags att införskaffa nya ballerinaskor också. Dom här börjar gå sönder i sulan.
Och jag har ju bara det här paret.
Fast jag har inte alls råd.
Speciellt inte när jag ska till läkaren mitt i månaden.
Hejdå 300 kr! o.0
Usch usch.

I helgen ser det iaf ut att bli grillning.
Och blir det inte det så kommer det säkerligen bli fest ändå.
Patrik och Johan kanske vill ha inflyttningsfest!
Jag kan planera den åt dom.
Kanske en överraskning!
Haha. =P
Nä.
Ska inte vara elak.

Albert Einstein sa en gång:
"Lär av gårdagen,
lev för dagen,
hoppas för morgondagen.
Men viktigast -
sluta aldrig fråga."

Reflektioner
Paintedlove

Finns nog ingen godare glass än mjukglass! :)

2008-04-29 @ 13:49:32
URL: http://paintedlove.blogg.se
Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din nuvarande Header, eller är du sugen på en helt ny? Nu har du äntligen din chans! Tävla gärna om en snygg vårinspirerad header på min blogg!

2008-04-29 @ 13:49:40
URL: http://indiesponge.blogg.se

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0