Tankar

Man har väldigt mycket tid att tänka när man är hemma själv en hel dag. Även om man sysselsätter sig med saker så som städning och tvätt.

Jag har funderat över dig. Litegrann.
Fast det har inte varit som på samma sätt som förut.
Lite skvaller nådde mina öron i helgen, från en källa jag inte tvivlar på, och det kanske avslutade dig på nåt sätt.
Du finns fortfarande kvar, på nåt sätt, men inte på samma sätt.
inte just nu.
Någon annan occuperar mina tankar för tillfället. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Om det är rätt eller fel. Om det är något av det överhuvud taget. Det kanske bara är.
Men tänker, det gör jag oavsett.
Jag tror det händer något som gör att jag tänker så här. Jag har inte gjort det förut. Inte alls. Undrar vad det beror på, att det blev så här just nu.
Kanske våren..
Vårkänslorna spirar, det är ett obevekligt faktum.
Till och med jag har märkt skillnaden hos mig själv.
Jag undrar om det är så med det här också.
Eller om det är något annat..

Och självklart undrar jag vad som snurrar i det andra huvudet.
Om det snurrar runt det här alls.

Så. Dagens aktiviteter har resulterar i att jag har ett rent hem, rena kläder, och en förvirrad hjärna.

Imorgon är jag ledig.
Gott.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0