Tristess

Jag klarar inte av tristess..
Jag har spenderat en bra stund med att lusläsa i princip alla mina vänners presentationer på helgon..
Innan dess gjorde jag faktiskt några försök till att prata med några stycken på msn.
Innan dess satt jag och spelade harpan om och om igen, tills korten blev en sörja framför ögonen på mig.
Hela arbetstiden när jag skulle vart på jobbet har jag legat och läst en hel bok som slutade helt värdelöst.

Jag tänkte gå ut i solen och ta en promenad.
Jag tänkte gå ner till stan och.. jag vet inte vad.

Uppenbarligen blev det inget av.
Solen försvann under tiden på att jag väntade på att någon skulle vilja gå med mig.
Och vad fan finns det att göra i den här stan alldeles själv?

Jag har uppenbarligen varit själv för länge igen.
Sen i söndags. Tre dagar. Mjo. Det stämmer nog.

Lek med mig!

-------------------------------

Bara för det händer det nåt snart. ^^ Haha!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0