Vår!

Om det nu skulle vara någon som missat det så kan jag meddela att våren är här. På riktigt!
I helgen har jag spenderat många timmar utomhus i solen och njutit av värmen den spridit genom min kropp.
I lördags var jag först på äventyr med Natta vid östrabo och sen tog jag mig till väster och träffade Kicki, Johan och några till som precis hade grillat. Satt i backen och njöt av de sista solstrålarna innan vi gick hem till Magnus och spelade MarioCart på Wii. Skitkul!! ;D Måste skaffa sånt! ^^
Sen bar det av inåt stan och vi hamnade på cheers. Förvånansvärt nog var det massa folk där och vi betalade inte mer än 20 kr för garderoben. Jag stannade inte jättelänge, gick hem vid halv ett för så roligt var det inte. =P
Igår vaknade jag först kl 7 på morgonen av en känning så jag var tvungen att gå upp och äta. Somnade om efter en dryg timme, för att sova till ungefär kl två på dagen. Då tog jag mig upp och gjorde mig ren och fin och ett par timmar senare bar det av ner på stan.
Skulle egentligen satt mig någonstan en liten stund och sen handlat och gått hemåt, men jag vandrade omkring i och runt om centrum och hamnade tillslut på en bänk någonstans vid jarlsgatan i nästan en timme. Bara jag, min musik, min dricka och ett par cigg. Hur gott som helst. Satt och kramade gräset med tårna och njöt av att finnas till..
Efter timmen hade gått blev det lite väl kallt och jag tog på mig skorna och jackan igen och gick till willys och sedan vidare hem.

Somnade inte förrän halv ett i alla fall inatt. Och vaknade igen halv fem av att jag hade känning.. Igen! o.0
Efter mycket om och men och mackor och slutet på kiss of the dragon somnade jag om och vaknade klockan nio imorse. Jag kommer inte ens ihåg att jag stängde av larmet på telefonen. Tydligen hade jag slängt ner den på golvet också, för där låg den..
Stress till jobbet.
Usch.

Nu sitter jag iaf här.., snart är det lunch, och sen slutar jag strax efter det.
Då ska jag ner till stan och träffa Åsa på jobbet. Sitta på bänken och lapa sol.
Lovely <3

Reflektioner
gholen

Ja, nu är den här, äntligen. Vår, sol, värme. Gick ner och köpte kaffe, första gången på länge, man kunde vara ute, och inte frysa alls. Äntligen!

2008-04-21 @ 15:58:18
URL: http://gholen.blogspot.com

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0