Biff!

Goddamn vad jag är biff nu!
En timmes träning är ALLT som behövs.
HA!
I wish. =P

Men det var riktigt gött att träna idag.
Känner mig redigt trött och samtidigt pigg.
Bävar dock för värken i benen imorgon, haha.
Mjölksyra i trappan hem får man räkna med.

Om jag inte hade jobbat imorgon så skulle jag gått ut på trägårn idag.
Att semestern är slut vill inte riktigt min hjärna gå med på.
Men jag vet, att om jag går ut ikväll så är chansen att jag kommer upp till jobbet imorgon lika med noll (0)!
Att man ska behöva så mycket nedrans sömn.. =P

Men imorrn är det torsdag och sen är det fredag och då är det helg!
Ska bli såå gött med välförtjänad helgledighet.

Se på DD2 kanske.
Och bli tagen..
Som alltid...

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0