Fuck it..

Jag orkar inte mer.
Jag kan inte.
Jag klarar inte av att alltid tänka på den viktigaste personen i mitt liv och oroa mig för om min mamma ska orka leva mer än ett år till, eller ens det.
Jag klarar inte av att ens skriva det utan att börja gråta.
Jag klarar inte av att sitta mitt emellan två av mina favoritmänniskor. Det blir bara fel.
Jag klarar inte av att så uppenbart bli utnyttjad och ivägkastad likt en månads gamla sopor.
Jag klarar inte av att användas som något engångsbestick.
Eller vara ett andra-tredje-tiondehandsval.., som igår.. "Jag kom hit för att träffa 'henne' ................... och dig Lena."
Ja, eller hur. Fuck off and die.
Det var ändå en av de jag ser som mina bättre vänner. Men tydligen inte.. Jag hatar dig just nu. Det är inte första gången du gör såna saker. Men lär jag mig? Fan heller.. Idiot nummer 1.

Här har du din ryggsäck, Lena.
Innehåller den något bra alls just nu?
Nej, det känns inte så..

Låten Fake it, med Seether känns rätt passande till mitt liv just nu..:


Fake it if you're out of direction
Fake it if you don't belong here
Fake it if you feel like infection
Woah you're such a fucking hypocrite

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0