Mer!

Jag fick en mystisk insättning på mitt bankkonto igår och kollade upp det på banken.
Det visade sig vara skatteåterbäringen som jag inte trodde jag skulle få!
Om man tjänar under 17 papp så behöver man ju inte skatta som alla vet, men vad jag inte visste var att man inte ens får nån deklaration när man tjänat så lite, även om man skattat på det.
HA!
Så idag har jag fyndat träningskläder (!)

Och jag har ett beroende..
Inte kläder, inte skor, inte väskor, inte knark eller nåt sånt.
Filmer, är min drog.
Jag handlade 4 st från cdon i söndags och idag köpte jag två till..
Filmomani.., finns det nåt sånt?
I såna fall "lider" jag av det.
Haha.

Nu har jag faktiskt råd att gå ut lite i helgen!
Yey!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0