Nystart

Första dagen i skolan.
Det var helt okej. Jag blev riktigt glad när vi pratade om vilka arbetsuppgifter vi kommer få när vi väl är ute i arbete. ^^ Passar mig perfekt!
Tråkigt dock att det inte finns en uns av testosteron i klassen. Bara massa kackelhönor och försiktiga flickor. Haha.
Finns iaf några godbitar att glutta på i korridorerna ;P
På måndagar börjar jag 10.10. =D
Och imorgon börjar jag 12.30.
OCH slutar typ 12.30 på fredagar. <3

När jag kommit tillbaka till stan idag gick jag först till polishuset och frågade vad det kostade att fixa ett eu-id. 400 spänn... Funkar iof som pass inom eu och kort ingår, så det får änna vara värt det.
Lämnade tillbaka nycklarna till musikskolan.. *gråter* Jag frågade underbart gulligt och snällt om det fanns en möjlighet att få låna en till övningsbodarna.. Men nej.. =( Dumma!
Sen lämnade jag in min sista timrapport från jobbet innan jag gick ner till bryggeriet och lyssnade på Andreas och Alex roliga diskussion om hurvida det var viktigt att kunna "radions historia" när det blir krig eller inte.. Och fick tårta, eftersom Jenny fyllde år! Gottgott.
Åt på pingvin med Åsa och hennes kompis Madeleine. Sen afterwork med dem och konstaterade att banan är en hemmafrukt. Man får bara äta bananer hemma.
Och absolut inte när man är ute och går!

Handla frukostpålägg och vänta på bussen.
För nån vecka sen stog jag på samma ställe och en kille jag träffat nån gång på codenet-tiden kom fram och pratade med mig. huu *ryser* Han är så.. äcklig! Fick iaf satt ringen på "rätt" finger och han fick veta att jag var förlovad =P Sen gick jag på bussen.
Idag kom han upp bakom mig när jag skulle ringa och knäade mig i knävecket! Vad i helvete!! Vem faaan gör så?!?!
Han frågade mig massa saker och jag svarade väl halvt om halvt. Ringde upp min bror när han var mitt i en mening och gick därifrån. Sen gömde jag mig inne på kampenhof och typ sprang till bussen när den kom.. Då står han utanför bussen och tittar in på mig. Bläääää! Äääääckel!! DÖ!

Väl hemma har jag fått ett kort från mormor och morfar. =)
Ett brev från länsförsäkringar där dom säger att jag får rabatt på försäkringen. =)
Och ett brev från en undersökning jag var med i, innehållande tre trisslotter varav två var 25kr i vinst på! =D
50 kr rikare dan innan löning! Yey! ^^

Nu sitter jag och lyssnar på en ny upptäckt.
Eller ja, jag blev tipsad.
Nomy.
Riktigt bra.
Vissa låtar är helt klockrena!
Dock inte alla =P
But still.
love love love.

Klicka här ----> http://www.nomy.nu <---- där kan man ladda ner massor av hans musik.

Pline, jag tror du kommer gilla det.
Har bara lyssnat på första albumet (2003) än så länge. Good shit! <3

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0