Sleten

ajjemen, det är jag det.
Trött efter att ha vaknat för tidigt och för många gånger.
Snuvig efter att ha gått hem i regnet utan jacka (trots att det låt i väskan, smaaart drag!)
Hostar som fan efter alldeles för många cigg.

Men kul var det igår!
Och fullt.
Jag minns människor.
Först hos Spike. Lagom soft. Fanns inget sexrum.. ;/
Vi drog till Esa. Jag behövde promenaden, haha.
Och dans.
På trägårn.
Prat..
Pillis var där!
+ Åsa, Pia, Spike, Dennis, Linda, Esa, Angela, Robin, Virro..
Hmm.. Annat folk fanns det nog också, men sånt är ovesäntligt.
Haha.

Kickade flaskor och burkar med Virro & Angela på vägen hem, från typ GG till efter kyrkogården.
Jag vann!
Jag vinner alltid. ;P

Vaknade först av min själv vid nio.
VATTEN!
Två timmar senare vaknade jag att att det ringer på dörren.
"Va, fan, vilken vettig människa ringer på dörren vid den här tiden på en lördag!?"
När jag in my birthdaysuit kikade ut genom titthålet och såg att det var jehovas vittnen så förklarade ju den saken sig själv, typ.. Funderade på att öppna som jag var, men näfan. Haha.

Nä, nu bär det av till soffan..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0