Slut

Yrvaken klockan fem på eftermiddagen.. Braaa tänkt Lena!
Upp och jobba imorgon. Heh.. Lätt det kommer bli.
Skulle inte alls röra mig ur min lägenhet igår, eftersom jag var jättetrött efter veckans eskapader med Pline och Davld.
Varför är det alltid så att de som inte brukar höra av sig till en alltid hör av sig när man är jättetrött och egentligen inte orkar göra nåt? o.0
Så var det iaf igår och jag släpade mig återigen ner till Harrys där det satt några vänner och bekanta. När de väl gick så hade jag piggnat till så jag stannade kvar och kom självklart inte hem förrän stängning. Väl hemma hittade jag en bok som jag skulle läsa i jobbet innan jag började igen. Fastnade.. och läste ut hela på en gång. Var väl klar vid halv åtta nån gång.. Nu är jag som sagt nyvaken och har smått ångest över att behöva gå upp och jobba imorgon.
Semestern är slut. Goddamnit!

Jag hade mycket skoj när Pline var här. =) Det finns, som de flesta förmodligen redan har sett, bilder på både bdb och FB.
Vi har badat i havet (premiärdopp för mig) !
Vi har supit oss fulla och efterfestat hos Johan (x2)
Vi har sjungit oss lite hesa i musikskolan. <3
Vi har nästan fikat ihjäl oss i sommarhettan
och vi har tittat på film och ätit popcorn med melon som efterrätt.

Spenderat alldeles för mycket pengar, men det ordnar sig förhoppningsvis. =P

Nu ska jag äta.. har inte ätit något sen kinamaten igår vid tre-tiden..
Matmatmatmat

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0