Småglad

Goda smånyheterdagen idag verkar det som.

Först får jag ett sms om att min mobil är färdiglagad och väntar på mig på torp!
Ska åka och hämta den efter jobbet.


Sen efter massa jobb på arbetet så mailar jag med chefen som inte är här.
Då får man underbar bekräftelse på att man är bra på det man gör!
Så här gick det:

Hillevi: Hej hej.
Kan du skriva in detta i dom nya bokningslistorna?

Jag, ett par timmar senare:
Sådär.

Nu har jag skrivit in det, katalogiserat Daisyböcker och ändrat enhet på massor av småböcker.

Dessutom har jag fixat ett sprillans nytt "hitta faktaböcker"-blad som du får med. =)

Glömde bort att fika så jag läser lite längre på lunchen.

Ha de gott!

Svar:

Du är en pärla! Hur ska jag klara mig utan dig sen?

/Hillevi

Woho! Fan vad bra det känns!
Känns lite vemodigt att sluta nu när jag är såpass inne i arbetet och vet vad jag ska ta mig för..
Dessutom täffade jag en ny lärare igår. My God! Så söt. ;D
Men men, jag ska börja om från början, börja om på nytt.



Jo, en braig grej till.
Den 12 september kommer ett nytt album. Med världens bästa, sexigaste, raspigaste, underbaraste röst..!
Metallica
Death Magnetic

Yeah!

(James, you can be my big daddy anytime!)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0