Tisdag

Ja, här är den.
Jag överlevde måndagen.
Imorse var det jobbigt att dra sig upp ur sängen vill jag lova..

Igår träffade jag Åsa och Mli på stan. Jättamysig fikastund på rådhuset, även om det var i kallaste laget utomhus.
Handla förnödenheter på willys och brumma buss hem.
Är det inte höjden av klass när det regnar in på ens säte och kassarna med mat i ?
Uddevalla stadstrafik, jajjamensan..

Dog i soffan när jag kom hem och somnade vid elvatiden.

Idag har jag så mycket som gjort iordning två tavlor på jobbet som väl förmodligen ska hänga någonstans i Biblan. Dom blev riktigt fina om jag får säga det själv. Hittade jättevackra närbilder på blommor och växter som jag kollagerade ihop.. Nu är det bara tråkiga arbetsuppgifter kvar..
Pianot står ju kvar som tur är. Kan plinka på det en stund till innan chefen behagar dyka upp här.
I kväll ska jag tvätta..
Och imorgon ska jag träna efter jobbet.
Ska faktiskt bli skönt..

Reflektioner
Pline

Låter som en härlig måndag.. :) faktiskt.. :)

2008-08-05 @ 16:13:56

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0