Jag hatar drömmar

Alldeles nyss drömde jag om mitt liv. Ett drömliv, där jag var lycklig. Allt var inte perfekt, men jag trivdes. I mig själv framför allt och jag var på väg att hitta kärlek, det kunde jag känna i alla ben i kroppen. Han var vacker, lite äventyrlig och hade en familj som tyckte jättemycket om mig. Jag var på semester med dem och livet var riktigt, riktigt bra. När jag började vakna såg jag hur alla personer och hela världen försvann under mina fötter, jag lyftes bort ur det livet eftersom jag inte hörde hemma där..

Det var en riktigt hemsk känsla. Ärligt talat vet jag inte var jag hör hemma. Det känns inte som om jag hör hemma här heller, i det liv jag lever nu, men jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till annars.

Drömmen fick mig att känna stor olust inför att alls gå upp idag. Allra helst vill jag sova tills mamma kommer hit på tisdag.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0