Ingenting

Idag har jag egentligen ingenting speciellt att skriva om.
Inga galna fester och inga konstiga drömmar..
Men vem vet, inatt kanske. =P

Jag är faktiskt ledig imorgon. Den du! Det ska bli gott att inte bli väckt av en illasinnad väckarklocka kl 6 på morgonen. Iof ska jag sitta och läsa mina medtagna böcker från jobbet halva dan, men oj! så synd.... Det är ett hemmaarbete jag Kan leva med. =)
Jag tänkte desstuom inte gå ut imorgon, utan vänta till lördagen. Har typ 300 kr kvar att leva av till på onsdag. Då jävlar ska det bli shopping! Måste ringa lönetanten imorgon och fråga hur mycket pengar jag får.. Tänk om jag faktiskt skulle ha råd att både betala tillbaka mamma, köpa mobil OCH en ny skärm... Förmodligen inte.., så håll förhoppningarna till ett minimum!
Iaf.. på lördag ska jag till agassis och för sista gången lyssna till Dj Soundstream aka Thomas mästarmixningar. Det är tråkigt att han inte ska vara kvar längre. Han hör liksom till agassis. Iof är ju hela agassis sålt till nån fiskhandlare nu, så vi får se vad som händer där. Några hårdrockskvällar verkar det inte bli mer.. Det var iaf det sista jag hörde, men man vet ju aldrig. Ryktena ändras ju hela tiden. Det lustigaste ryktet jag hört var att Agassi skulle vara död. =P
Så.. poängen var att jag inte ska gå ut imorgon iaf. ^^ Undrar vad man ska hitta på istället.. Hade man haft pengar kunde man gått på bio.. Eller bowlat.. Eller ja.. massa saker.
Kanske kan hitta någon att se på film med.. Är ganska sugen på att se Boondock saints. Det var allt för länge sedan nu. Any takers?

Nej.. Herre, nu är klockan redan tio.. Jag kom ju nyss hem från jobbet! Och vad har jag gjort? Ingenting...
Sett på Wasabi och diverse meningslösa tvserier.


För övrigt så är Metallica's Mama Said en av världens bästa låtar..
Lyssna

(Se! Jag sa ju att jag inte hade nåt att skriva om..!)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0