$$$ (Nynnar på en ABBA-sång)

Det är den 27e idag. Vilket innebär löning. What a sweet release!
Från att äga 4,50 igår kväll (kan du tänka dig! jag ägde faktiskt pengar även då) till att nu ha betalt alla räkningar och fortfarande ha massa cash kvar. ^^
Att kunna gå i mataffären och bara vräka ner matvaror i vagnen utan att behöva räkna på vad det kommer kosta.
För är det något jag inte snålar med pengarna på så är det mat. Man måste få köpa "riktiga" coco-pops istället för något billigt och mindre gott willyssubstitut om man vill. Så är det bara!
Sen att smaken inte är så olika när det gäller en hel del varor, vilket gör att man tar det billigare alternativet, spelar ingen roll. =)

(Oops, nu kom chefen. Bäst att fortsätta göra det man ska kanse.. =P)

Jag ska kolla bokrean efter jobbet och förhoppningsvis köpa mig den där boken jag vill ha.
Kan inte tiden gå lite snabbare!

Fika med storebror står också på schemat. ^^


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0