The end

Ja gott folk, ikväll var den sista hårdrockskvällen på Agassis.
Iaf som jag känner till dom.
Thomas aka. Dj Soundstreams sista kväll
Även Magnus sista kväll, min favorit i baren.
Hela Agassis sjöng jag må han leva för honom på tolvslaget. =) Det har aldrig lyckats innan..
Jag har inte varit med om en så bra stämning där på väldigt väldigt länge.., om än någonsin!
Alla var glada och i princip alla älskade alla. Samtidigt som det var sorgligt att det var slut.
The end of an era, som sagt..

Sen var det ju så klart den där jävla idiotiska dumma saken som, för mig, bara lyser med sin närvaro och får mig att känna mig osäker på nåt sätt och drar mina blickar åt det håll jag vet att människan är.
Jävla... blä!
Jag vet att jag måste ge upp det där, men det har varit på i princip samma sätt jättelänge nu. Innan så hälsade vi iaf när vi sågs på krogen, nu är det ingenting. Nästan iaf. Jag kan få några blickar ibland, men allt som oftast så tror jag att "It's all in my head".. Jag VET Inte! *aarrggh* Jag blir så trött på mig själv.
Det har för fan gått.. ja... ett år? Inte långt ifrån iaf... Jag vågar inte ta första steget igen.. Men.. Fuck!

image3

F*ing crazyeyes.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0