Can't explain

Jag kan inte riktigt förklara hur jag mår just i denna stund..
Har nyss kommit hem och sitter ensam framför en lysande skärm som inte ger mig någonting.
Saknar Mamma något fruktansvärt.
Kan inte ens skriva det utan att ögonen fylls med tårar..
Det var underbart att träffa henne idag. Samtidigt hemskt..
Hon var både sämre och bättre än jag trodde..
Vi låg mycket i sängen och pratade, om allt och ingenting typ. Som förr. Skillnaden var att hon var snurrig och kunde inte resa sig upp på ett tag, även om hon velat.
Dagen gick väldigt fort och inte förrän strax innan vi skulle åka så brast det för mig. Jag hade varit stark hela tiden fram till dess och inte gråtit alls, även om det var väldigt svårt vissa stunder.
Jag grät först på toaletten, ensam, samlade mig och gick ut och skulle hämta min väska. Då kom Krille in och frågade någonting. Jag minns inte vad det var. Då kändes det som om jag skulle sluta andas om jag inte fick vara hos mamma. Jag rusade in till henne i vardagsrummet och grät. Grät och grät och grät.

Jag klarar inte skriva mer nu.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0