Mjo

Jag orkar nog inte skriva så jättemycket, men en liten update kanske..

Jag saknar min pappa.. Men det är i princip stående. Det gör jag alltid..

Jag är hemskt orolig för min mamma, som är jättedålig och alldeles för långt ifrån mig.

Jag saknar min familj. Mamma, morföräldrar och 'bror' framför allt.

Jag träffade bror på stan igårkväll och jag blev så glad över att se honom. Otroligt. Det var precis vad jag ville.
Vi pratade en bra stund och han erbjöd sig att åka till mamma nästa helg!
Så det ska vi göra, förutsatt att hon är stark nog att orka träffa oss. Min Gud, det vore så underbart att få träffa henne igen. Jag är så orolig och ofta gråtfärdig när jag tänker på henne. Om min mamma försvinner så har jag inget kvar..
hon har alltid fått kämpa så, ända sedan jag föddes, med sjukdomar och sånt.. Jag vet inte hur länge jag vågar hoppas på att hon orkar med allt.
*konst, nej gråt-paus*

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för tillfället..

Mamma, jag ÄLSKAR dig.
Du är mitt allt.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0