Narnia och solsting

Som Malin sa, precis när den var slut; Jag vill se den igen!
Jag frågade Åsa om inte nästa film började direkt efteråt..
Good movie, good good.

Den hade nog varit ännu braigare om jag inte haft en snudd av solsting och svettades och mådde illa från och till under hela filmen.. Det var faktiskt ganska jobbigt... Men men.
Malin fick syn på Pillis innan filmen började och jag och Åsa ropade hans namn över hela biosalongen för att han skulle höra oss. ^^ Haha.

På dan idag var jag ute på Landbadet med fritids (som jag jobbar på nu i två veckor) och fick världens solbränna. Den gör fortfarande ont.. Och är varm. Och jag är lite snurrig.
Ställde mig i duschen med kallvatten på en stund när jag kom hem, men det hjälpte bara just när jag duschade. Nu är jag lika varm igen. Och huvudvärken kommer. Jag känner det. Borde nog gå och lägga mig nu..

Jag läste precis igenom vad jag skrivit här och jag kommer inte ihåg vissa saker, även om jag skrev det för typ en minut sen. Usch och fy.
Hej då nu.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0