Dinner and a movie?

På onsdag, typ?
Narnia?
Jag vill, vill du?
Vi kan skippa middan och gå rätt på det vesäntliga?
;D
-----------------
Mysiga två dagar må jag säga.
Igår kom Misja och fikade med mig på stan.
Först på Coffestars.
Sen en gång till..
På Coffestars.
Andra gången var nog roligast.
Vi diskuterade hur man skulle säga om man ville ha tag på braj på Jamaica. ;P
Fälgkors och dask.
Underbart.
Jag, Per och Natta vinkade av henne vid lilla torget och sen fastnade jag på cod med Per till typ tio i nio. =P
Hemma målade jag om naglarna i vad som jag efter mycket funderande kom fram till är hor-rosa.
Typ sån där färg man tänker sig att amerikanska trailortrash-hemmafruar har på naglarna. Hehe.
Jäkla fresh ;P
Sen hittade jag Die Hard på nån kanal, men ögonen gick i kors efter bara ett par minuter så det blev bums i säng.
Vaknade som en zombie imorse. Kom för sent till jobbet.
Fast på jobbet var det riktigt skoj. Ändra om lite, fixa skyltar och sånt. Helt plötsligt var klockan tio över tre och jag hade jobbat över 40 minuter utan att ens tänka på det. ^^ Tokigt.
Hem och städa, plocka ihop tvätten.
Sofie kom hit först av alla och höll mig sällskap.
Sen kom Misja, Spike och Natta med Hovis och började fixa med maten. Pillis och Patrik kom lite senare.
Maten var mumsgod, hatten av för Misja.
Kaffe och mina resterande bullar försvann innan Natta och Spike gick.
Sen åkte vinet fram till oss flickor eftersom ingen av oss verkade få tummen ur och gå till krogen =P
Skoj, mys och god mat med goda vänner.
Så kan man sammanfatta eftermiddagen och kvällen.
Återigen; Underbart!
Pictures Pictures Pictures Pictures Pictures Pictures Pictures Pictures Pictures
(eller tvärmysigt, som Oofie hade sagt ^^)

Imorgon är det helg och pengarna kommer in på kontot. <3
Åsa kommer hem imorgon också.
Torp kanske?
Lite seriös shopping? ^^
------------
Just det, Narnia?
På onsdag?
Ja, precis.

Reflektioner
Pauline

Vart det något shoppande? Jag fick två tröjor av min mamma igår =) kommer komma upp bilder på dem efter helgen massa kul har det vart.. :) puss puss ta hand om dig!

2008-06-28 @ 12:38:37
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0