Duktig

Jag var faktiskt ordentlig nog och stannade hemma igår.
Det slutade med att Nour kom hem till mig och vi spelade gitarr och jag sjöng i ett par timmar. =)
Han gick vid halv elva och jag somnade nog inte förrän vid tolvtiden.

Idag har det varit avslutningsshow på skolan. En sån som niorna gör varje år.
Den var väl.. Bra. ^^ Väldigt hög ljudvolym och det var fruktansvärt varmt. Varmare än det brukar vara. Inte så konstigt när det är massa människor och massa apparater och ljus som alstrar värme, men ändå..
Resten av dagen då? Vad händer nu?
Jag ska äta upp det sista av glassen hade jag tänkt. Men sen då?
Jag är öppen.
Öppen för förslag, vill säga.
Hah..
Hej hej.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0