Metallica

..är ett väldigt bra band. Enligt mig ialla fall.
Jag fastnade framför en konsert med dom från RockamRing igår kväll. Så jäkla bra!
Jag önskar jag hade varit där.. Fast med tanke på hur fruktansvärt mycket folk det var där, så hade jag nog knappt ens sett storbildsskärmen så långt bak jag hade hamnat. =P

Tvn är iaf 32", det fick jag veta igår. Och jag har inte en aning om hur man flyttar kanalerna, så att kanal 5 INTE ligger på kanalplats 14...

Sista veckan med ungar i skolan nu. Och hela högstadiet är borta på nån idrottsdag så det är jättelugnt här.
Jag ska sluta efter lunch och gå ner till stan och köpa grejs till imorgon då vi har prisutdelning.

Fika idag?
Ring mig. =)

Pöss

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0