Mys

Det blev grillning igår. =)
Jonny, du är grym på marinad, jag säger bara det! Nästa gång tar vi kyckling och räkor istället. ^^ Omväxling förnöjer!

När elden börjat falna attackerade myggen oss igen, så vi gick hem till mig igen.
Spelade lite gitarr, tjötade och lyssnade på musik. Åsa åkte hem strax innan tolv och då började jag, Jonny och Magdalena spela poker. Lite senare kom Nour upp och spelade med oss fram tills Maggie blev lite trött och onykter och dom gick hem. Men dom lämnade gitarren och jag och Nour satt och spelade och sjöng tills klockan var fyra på morgonen. Supermysigt!

Idag vakande jag i arla morgonen. Kl 09 vaknade jag för att nästan se hur "omsomnadsmöjligheten" försvann ut genom fönstret. Klockan är halv två nu och den känns som om jag varit vaken i ett dygn nästan =P

Vinkel ringde förut och sa att han skulle komma upp med tvn idag! Bautastor kommer den bli i min lilla soffhörna. Haha. Men det blir nog bra ändå ^^

Funderar allvarligt på att åka ner till stan och frossa i götta på willys och köpa hem mat. Orkar inte laga nåt! Och det finns ingenting hemma jag vill ha... Blööh.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0