So far so good

Idag har faktiskt varit en bra dag. =)
Jag kände mig nyttig på jobbet hela förmiddagen. Sen försvann 'chefen' och jag hade inget att göra, så Pillis kom och hälsade på mig på jobbet. ^^ Det var många niondeklassflickors huvuden som vände och fick väldigt stora ögon när han kom in i biblan under deras genrep. Haha.
Sen 'slutade' jag och vi åkte ner till stan och åt halvtaskig pizza på La Piazza, hälsade på en Bettan från lysekil, jag visade uddevallas stolthet uppe i nocken på länsförsäkringarhuset, köpte grej till cykeln och gick tillbaka till hans längenhet. Jag hann ungefär sätta mig ner innan det ringde i hans lilla lur och det var dags för honom att träffa någon annan ^^. Så jag traskade hem och tänkte gå på konsert idag, men det var för sent.
Lekte köpråd åt Nour när han ringde i förtvivlan över vilken gitarr han skulle köpa, inte det lättaste över telefon. =P Och nyss ringde Magdalena och frågade om jag ville hitta på något ikväll. Typ monopol eller nåt.
Jag är alldeles snurrig. Haha. Ja, Nour skulle också ringa sen och se om vi skulle göra något.

Vi får se var dagen slutar.
Är faktiskt lite sugen på att gå ut ikväll.
Fast då kommer jag ju inte upp till jobbet imorgon...

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0