Sunday

Hela veckan har ju bjudit på kanonväder. Underbart har det varit. Fast inte när man sitter här inne. Hemma hos mig är det kokhett. Varmare än det är ute många stunder eftersom jag bor längst upp och har solen på hela dagen.
Jag måste skaffa en takfläkt.. Nån som vet nån som vill skänka en fungerande sådan till mig?
Grillsäsongen verkar ju vara i full gång. Folk har grillat både fre & lör och jag har tittat på båda dagarna =P
You know where the pics are..
I fredags gick jag, Åsa och Johan till trädgårn en hel timme innan dom stängde.. Det var vi, ett par hårdrockare och Fullt med 18-åringar. Överallt.. När jag kom hem den natten blev jag full.. Jättekul. Kunde inte somna så jag fick gå upp och kolla på tv en stund först. Sen sov jag till ett på dan.
Igår åkte jag och bror ut till torp och kollade efter studentpresent till min syssling. Men vi hann inte med några affärer så det enda vi hittade var saker man hänger runt halsen när hon kommer ut. Sedan frågade han så snällt om han fick bjuda mig på middag ute någonstans. =) Och iväg till Butlers bar det, där Kicki faktiskt jobbade och tog hand om oss ^^ Sen blev det glass på willys där jag träffade på Vinkel, Johan och Malin som bjöd med mig att grilla vid Riverside.
Såå, skjuts hem, dumpa mat, byta om lite och iväg igen. Kunde varit roligare måste jag erkänna.. okej, jag kunde varit mer engagerad också, men ja.. Janne var där, han har jag inte träffat på ett bra tag. Tydligen fyllde han år också, för vi sjöng "Ja må han leva"-sången för honom.
När folk skulle gå vidare och festa hos Dennis och Maria frågade Johan om jag vill med hem till dom en sväng. Självklart, allt är bättre än att gå hem och tråka i ensamhet (ja, nästan iaf).
Efter en liten stund kom Mac och Vinkel tillbaka från någonting och dom satte upp projektorn på en hylla bakom soffan. Duken hängde redan så fint från taket. ^^ Sen kollade vi på Fear and Loathing in Las Vegas på 106-tummaren. Jättestort är det! Speciellt när man bara sitter typ två meter ifrån. Efter filmen mötte jag Åsa vid pingvin och vi satte oss på uteplatsen så jag fick äta lite. Sedan gick vi ner igen och skulle bara låna toan. Det slutade med att vi såg på Crank också. Den är så bra. Har du inte sett den, gör det! När filmen var slut, var även Åsa det. Klockan hade redan hunnit bli tre, så det var inte så konstigt. Hemfärd blev det iaf då och jag gick lagom många meter bakom den där killen med stans längsta blonda hår. Jag blev alldeles hypnotiserad och det kändes rätt bra att ha honom och hans alldeles jättefulla kompis framför mig hela vägen. Men vad vet jag, dom kanske var dom farligaste jag kunnat hitta om dom upptäckt mig.. Ibland får man chansa.. Men jag hade bra mycket hellre haft någon att prata med..
Jaja, tillslut kom jag hem och stendog i sängen fram till för en halvtimme sen.

Det är varmt idag också.. Blä. Ge hit en AC eller nåt =P
Idag ska jag äta glass med nougatsås!
Ha!

(Jag tänker på dig och hur du mår. jag finns här, för vad du än behöver, min vän.)

Love.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0