Ted

Du är så.. knäpp!
Du påstår att du är "normal", men det krävs ansträngning att komma så långt från normal som du är! Haha ^^
Skickar sms om att du står utanför min dörr "Nu är jag här!" när jag tror du är i sthlm fortfarande. Tillslut ringde du på, för jag trodde inte du stod där egentligen, klockan var ju sent och jag skulle gå och lägga mig. =P
Jag fick en flaska vin, haha, och vi satt och pratade och bråkade (mest det sistnämnda ^^) till halv två, då du inte stog ut i "hettan" i min lägenhet och gick hem. SÅ varmt var det faktiskt inte!
Så lämnade du mig med min varma lägenhet, lite förbryllad och smått troende att jag hade drömt eller nåt =P Men jag har faktiskt bildbevis hemma, så det var ju sant. Vaknade när klockan ringde och sov en stund till, hann ändå till jobbet och nu sitter jag här och håller på att somna.
Ditt lilla pucko, Ted. Du är för go. ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0