2 days recap

Oj då, det var visst ett par dagar sen jag skrev här. Tur att jag faktiskt ibland har ett annat liv än framför datorn! =P
Allrighty then.
I tisdags var det dags att jobba igen! Wo-fuckin-ho. Kom iaf upp till jobbet och jobbade ända till halv tre. Sen gick jag hem och väntade tills klockan var efter fem så jag kunde hämta ut min bok på sixtens. <3 Jag har bara börjat läsa den, och det går långsamt, för den är på engelska.. Men va fan! Orka vänta tills den kommer på svenska. OM den kommer på svenska alls! Senare på kvällen gick jag och Nour en turebronxpromenad på typ 45 minuter. Visserligen lite de-tours till snöfyllda lekplatser, men ändå! Det var riktigt roligt. Bra sätt att säga hejdå på. ^^ Ja, han åkte tillbaka till Lund för de sista månaderna av pluggande.
Kom hem strax innan tio och då var det nästan bums i säng.
Igår var det onsdag. Då hade jag noll lust att sitta hemma efter jobbet så jag bestämde dejt med Åsa på stan när hon slutat vid 18. Satt kvar på skolan och spelade och sjöng till tre och sen promenerade jag ner och kollade skor innan jag satte mig på bryggeriet och tjötade lite med folk. Målade en underskön bild av Alex. För jag är ju en sån begåvad konstnär. >P Haha! Sen mötte jag Åsa och vi kollade Lindex och köpte jätterosa Bh! Jättesöt, men väädligt rosa ^^ Sen var det mat på pingvin och bryggeriet igen. Blev kvar där till halv tio och kollade på Lillasysters spelning från gg på dvd. Det bar av med buss hemåt, men innan dess sa vi hejdå och grät en skvätt då vi inte kommer ses förrän på lördag! ;-)
Fast på lördag blir det kalas! Först på förfest och fira lillgumman och sen till GG och röja till hårdrockstoner. Åsa och jag ska matcha! Hehe.

Vad ska man nu göra idag då? Jaa, solen sken som fan när jag kom ur duschen imorse. Underbart! Frågan är då om man ska strunta i det och åka ut till torp och shoppa lite. Fick ju ändå lön idag. Dessutom ska jag handla bös för jobbet.. Det blir nog torp, då kan jag ju dessutom åka på arbetstid! =D


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0