"Cheers"

..cheers.. cheers.... cheers!
Usch och blä och dålig trubadur och fan och hans moster.
Jag vill ha mitt agassis.
Punkt.

Tur att det iaf var lite känt folk där igår även om mitt sällskap gick hem tidigt.

Hamnade otippat på efterfest hos en vän till en vän. Det visade sig bli den roliga delen av utekvällen! Galna upptåg, danser och sär-musik. ^^ Allt en bra efterfest behöver. ;D Kom hem fem på morgonen efter en enminutspromenad. Det finns lite bilder på min bilddagbok om du vill stilla nyfikenheten..

Frågan är nu vad man ska göra ikväll..
Mat är det iaf dags för nu..

Oh! Jag köpte en ny skärm igår också! Den är jäättefin och stor! =D
Och mobilen kommer nästa vecka. ^^

----

Jag fick bästa sms:et på väldigt länge.
Från min lilla gullunge Misja.
"Tänkte bara påminna dig om att jag älskar dig.
Och saknar dig... :/"
Sweetness <3

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0