Lillasyster

Jag drömde om att jag plockade vitsippor på en stor äng, fylld av dom små vita blommorna. Det var jättemysigt och jag hittade en gigantvitsippa som jag plockade och satte bakom örat och kände mig vackrast i världen..

Jag vet inte om detta är resultatet av gårdagens bravader eller om det har att göra med solen som väckte mig "imorse", men sån var den... Drömmen alltså. Ja, en del av den iaf.

Igår var det ju som tidigare känt spelning på GG med Lillasyster. Kvällen började med en utomordentlig timing från min sida när jag bara på ett infall hörde efter om skjuts till Åsa. Turligt nog skulle föraren i fråga ändå ner till stan vid samma tid. =D Hemma hos tösabiten fixade vi med smink och hår och drack drinkar, cider och shots innan vi gick till krogen. Inne på GG och hårdrocksgruvan kändes det lite som gamla agassis. =) Fast ändå inte. Det kändes ganska mycket "hemma" eftersom man kände igen väldigt många från de gamla hårdrockskvällarna..
Träffade dessutom Tobbe, Ch, Ted, Jonas och Nour som inte är vanliga figurer i Uddevallas krogliv.
Spelningen var riktigt ritkigt bra! som allid på spelningar med lite utrymme och många.. överförfriskade.., människor var det mycket knöande och spillande osv. Men tillslut hittade jag Åsa och Johan och fick iaf röja lite med dom!
När det var slut sprang vi ut för att få luft och svalka. Träffade Nour som meddelade att alla andra åkt hem redan. Han erbjöd mig skjuts hem och jag accepterade med tanken på att promenera ensam hem i bakhuvet. Känns inte så lockande... Åkte iaf upp till select och köpte korv med mos och räksallad innan jag blev avsläppt hemma.

Nu är det söndag, jag är sleten, trött och förkyld. Det är kanonfint väder ute, men jag kommer troligtvis stanna hemma ändå. Kebabsallad och heta hunkar på tvn.. Det låter alldeles utmärkt i mina öron.
Men kom gärna med andra förslag! ^^

Tack för igår. Det var superbra!

(bilder på bilddagboken!)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0