Saker

Jag var ledig igår. Det kändes riktigt gött. ^^
Men när eftertexterna till fear and loathing in las vegas började rulla pep telefonen och sa att jag skulle vara hos min kurator en timme senare... Fan! Sittandes i morgonrock och totalt oiordninggjord blev det bråttom.
Jag var nere på dagson en minut i tre.
Samtalet var väl sådär, men inte lika jobbigt som sist iaf. Sen gick jag till bryggeriet och träffade lite folk där. Blev kvar där hela kvällen. =P Promenerade hemåt efter lite påtryckningar från Mattias som satt med Simon och spelade gitarr och tog några öl. På vägen hem mötte jag oväntade människor tillsammans. Men väldigt söta sådana ^^
Kom iaf upp till Mattias efter en del flåsande i trappor och satt med dom och lyssnade när dom spelade och kollade på musikvideor på youtube. Det var ganska mysigt. =) Runt halv ett gick jag hem och gjorde mig iordning för natten.

Idag vaknade jag som vanligt vid tio. Undrar varför jag inte kan sova länge längre.. o.0
Hittills har jag iaf gjort något så avancerat som äggmackor till frukost och jag har strykt skjortan jag ska ha ikväll. =P

Ikväll blir det förfest hos födelsedagsbarnet Kicki och sen GG för lite hårdrockslyssnande! =D

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0