Tanter!

Kom till jobbet idag och gjorde den vanliga rutinen (dvs. slaktade dagens tidning och satte upp det intressanta på en av alla skolans väggar). Är klar efter typ 20 minuter och går till G som jag ska arbeta med idag eftersom H inte är på skolan på fredagar. När jag närmar mig hennes kontor ser jag att dörren är stängd, känner på den och det är dessutom låst. Wtf?
Får en hemsk misstanke och kollar tavlan där hennes veckoschema står.. SEMESTER!! Fuuuck... Vad ska jag då göra??!
Jaja, sätter mig iaf i biblan och fixar lite med böckerna.. Men det tar inte långa stunden.
Nu är jag lite lost..

Dessutom lämnade jag medvetet min bok hemma idag, eftersom jag skulle ha så mycket att göra idag!

God-fuckin-damnit!


Reflektioner
Pillis

Hallå. lämnade du boken hemma. illa.. men du, jobbar inte du på ett bibliotek. har inte dom böcker

2008-03-09 @ 16:01:27

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0