Impulser och efterföljder

Igår var ännu en sån där asbra dag.
Gick hem efter jobbet och bytte om, eftersom det var så varmt så jag höll på att smälta bort, och gick sedan ner för att träffa Ch och Tobbe som var i stan och hälsade på.
Vi 3 + Jonas och Johan gick och köpte varsin glass på Berghs och skulle sätta oss i Hasselbacken och sola lite. Då träffade vi Liz på torget och fastnade där tills Jimmy och Philip kom och hämtade henne och två till.
I hasselbacken satt vi i säkert 5 minuter innan alla följde Johan till kampenhof.
ett hejdå och en stripstallrik med kebabsås senare satt vi i "den oslipade diamanten" och var ascoola på gratisparkeringen bortanför kampenhof. ;P Sen brummade vi runt i stan innan nästa stop blev på I17 där Åsa gjorde prov. Medans vi väntade på att hon skulle bli klar sprang vi upp på en bergstopp och beundrade utsikten.
Tillslut var Åsa klar och vi knödde in oss i bilen igen och Tobbe styrde mot skeppsviken. Strandpromenad, en parkbänk och jag doppade tårna i vattnet. (Det var kallt. ^^)
Brum brum igen en stund senare. Jag och Åsa blev avsläppta i stan och handlade med oss skräp från McD till bryggeriet. En timme eller två där med hockey, youtube och slemmiga hamburgare kändes faktiskt inte så illa pinkat.
Promenerade hem och var nog hemma halv tio ungefär..

Jag har precis tvättat av mig sminket och satt mig vid datorn när Johan ringer. "Jag och Åsa ska till GG ikväll, ska du med?"
Ööhhh.. Njaeaejnaea.
Satt rådvill en stund, men sista spiken naglade fast kistan när vi blev uppsatta på gästlistan och kom in gratis.
På med kläder och smink igen och iväg bar det.
Och det var kul!
Den roligast stunden enligt mig måste vart när jag och Åsa gick loss till Cottoneye Joe i gruvan. Haha.
Jag tror aldrig jag har hoppat och skuttat så mycket på GG innan. ^^
Halv två bestämde vi att det var dags att ge sig hemåt.
Utanför träffade vi lite folk, bl a en kille som presenterade sig som Andreas som jag sen kom på hade varit tillsammans med en gammal bekant till mig och jag hade varit hemma hos dom och grejer ^^, blev så klart fast där ett tag innan jag vände på klacken och gick hemåt med långa kliv.

Var hemma klockan två igen.
Pigg som en mört!
Men det gick över så snart huvudet träffade kudden.

----------------------

Idag vaknade jag av kramp i vaden. Gud så underbart...
Det har jag inte gjort på flera år.
Kan iof ha något att göra med att stegräknaren räknat ihop nästan 20 000 steg för mig igår.
20 000!! *stolt*
Och nej, jag kom inte iväg till jobbet.. Men det är faktiskt av blandade orsaker.

----------------------

Jag hade dessutom en dröm inatt som jag skrev upp när jag vaknade. Men jag nämner inga namn.
Jag drömde att jag och en herrans massa folk satt i hasselbacken en härligt solig dag. Jag vet inte om det var alkohol inblandat i bilden, men eftersom det var hasselbacken så.., ja säkerligen.
Jag satt ner och bakom mig satt MrZ och bredvid honom MrX (=P) och jag lutade mig tillbaka och la mig ner med huvudet i MrZ's knä. MrX blev tyst och gick och satte sig längre bort. Ett par timmar försvann där och när jag minns igen så stog jag och pratade med MrZ och han berättade att MrX blivit irriterad när jag och MrZ suttit så tidigare.
Plötsligt var himlen mörkare och vi var alla någon annan stans. Det började regna och jag sökte mig till MrX för skydd. Han satt med MrC och hans flickvän under något tak.
När jag kom dit såg jag att det skulle bli lite trångt, men MrX knödde ihop sig själv så gott han kunde och flyttade på sin katt som helt plötsligt var där, så att jag skulle kunna sätta mig bredvid honom...
Efter det tror jag att jag vaknade, för jag minns inte mer..

Nå.. Någon som kan tyda?
Spå i framtiden? Eller nåt annat spännande?
Jag vet varken ut eller in.

----------------------

Jag hörde precis ett Så bra tankesätt!

"What you think of me is not my buisness"

xoxo

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0