Just another update

Måndag:
Vinkade au revoir till kära lilla Åsa som just nu är i London och förmodligen partar som ett annat litet djur ^^
Fixade hennes hår med nya fräscha slingor så hon blev extra extra fin.
Tisdag:
Tvättdag...
Onsdag:
Lenas första nu-är-pollen-här-attack. Nysningar heela dagen. Hillevi skickade iväg mig från jobbet tidigare så jag skulle gå ner till apoteket och skaffa tabletter. Verkade efter en timme. <3
Gick till Kvantum och inhandlade mitt efterlängtade balsam med tillhörande schampo. Bestämde att det var dags att äta Dumleglassen. Mm Mm Mm Mm Mm! Sååå God!
Torsdag:
Idag har jag träffat Natta på stan efter jobbet. Vi skulle gått på bio, men skippade det för det finns ingen tillräckligt bra film att se i den här hålan. Istället blev det mat på pingvin och olika skrattframkallande anekdoter. Spenderade hennes presentkort på Lindex och försökte tyda Pierres vacka handstil på inköpslistan. ^^
Nu är jag (uppenbarligen) hemma och har ont i fötterna..
Prio 1 efter mat och dyl när lönen kommer är nya skor!

Vad sker i helgen då?
Jag veet inte! Smått rådvill när inte Åsa är här =P
Den enda saken som är helt klart är att jag ska fika med storebror på lördag nån gång.
Vi träffade honom och min sysslig på stan idag.
Annars? -blank-
Ingen som ska ha fest?? Eller nåt annat skojsigt?

Love, y'all!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0