Nattblues

Har haft en riktigt bra dag idag.
Började med fika med bror i ett par timmar på coffe stars. Helmysigt.
Efter det gick jag hem till Patrik och Johan och fixade ihop massor med pannkakor till oss.
Sen kom Malin och Niclas dit och vi gick till en fest på tureborg hos en kille Patrik känner.
Där var det en del folk och när dom gick ner på krogen följde Magnus och Pierre med oss hem till mig istället.
Jättemysigt har det varit här också. inte mycket dricka alls. Förutom för en liten tös som var förfriskad nog för allihop skulle jag tro. ^^
Nu har dom precis gått hem.. och jag sitter här alldeles ensam och lyssnar på Live.
Och saknar.
Saknar, saknar, saknar..

"I find it very, very easy to be true
I find myself alone when each day is through"


Reflektioner
Malinni

Haha, ja fy fan.. Tror det var en kombination av lite för mycket jeltzin och lite för lite mat :P

2008-05-18 @ 13:09:33

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0