Nöjd! Eller.. ?

En sak är jag i alla fall nöjd med just nu och det är hur min dag har varit.
(Ja, efter jobbet då så klart.)
Mötte upp fina Åsa efter jobbet och vi traskade ner till stan och mötte hennes Johan och dom lunchade på Krogen. Sen köpte vi mjukglass (<3) på Berghs, vilka för övrigt har godaste mjukglassen i stan, satte oss utanför bryggeriet och smaskade i oss dom. Där satt det mer folk och vi blev kvar ett par timmar i solen.
Åsa bestämde sig för att gå hem och plugga inför ett prov och jag följde med Johan till systemet innan han skulle köpa tobak och sen gå hem. Vi kom så långt som till butlers. Där satt Skåning och två till på uteserveringen och ja, man är ju inte den som är den, så vi gick in. Där blev vi kvar ytterligare ett par timmar! Det kom och gick folk hela tiden och tillslut gick jag Johan Jimmy och Liz till pingvin och dom handlade mat och så traskade vi vidare uppåt.
Efter tobaksinhandlingen mötte vi Pierre och blev fast där en bra stund också. Haha ^^
Tillslut bröt vi upp och Johan gick åt sitt håll och jag fick sällskap nästan ända hem. Massa skratt och tjöt och nostalgiprat från tiden då jag och Jimmy ungicks med ett helt annat gäng folk. Supermys!

Så, nu är jag hemma. Ganska hungrig och trött, men ändå glad.
Mer såna här dagar, tack!
-----------------------------------
Annars är jag som vanligt rätt förvirrad.
Idag fick jag uppleva en ny reaktion på en kommentar jag hörde..
Blää.
Please make something good out of it!
Goddamnit.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0