Recap

Woosh, en riktigt seg söndag.
Som när man ska öppna en sirapsflaska och korken är asseg att få upp på grund av torkad sirap..
Vaknade inte förrän tre i eftermiddags.
Vilket ju iof har sina naturliga förklaringar!
I fredags var det inflyttningsfest hos Patrik och Johan aka "dom med den sköna soffan".
Började segt, fortsatte segt, var segt ända tills alkoholen gjorde sitt jobb och allt blev mycket roligare än det förmodligen egentligen var. Klockan gick iväg och la sig långt innan jag gjorde det. Vilket blev i Patriks stora säng.
Sova? Nä, vad är det så tidigt på morgonen. Istället ligger man och pratar och jävlas och myser tills man somnar mitt i en mening.
Vakna? Jodå, det gör man alldeles för tidigt, ungefär tre timmar efter man somnat och i ett annat fall än mitt fortfarande är full som en tunna.
Gå upp? Det gör man inte förrän magen skriker efter mat och blåsan är så full att den håller på att spricka.
Mat? Blir man lovad, men kan inte vänta så länge utan åker hem efter en kebab på stan istället.

Hemma vid tre, trött som bara den, sover en timme i hopp om att orka med utekvällen som väntar på GG. Mötte upp Åsa, Lena och Fatima utanför GG och får en väldigt trevlig överraskning i form av att komma in gratis! <3
Poets of the Fall, var helt okej, har inte lyssnat på dom innan, men dom lät som alla andra sådana band.. Resten av flickorna blev inte direkt några större fans, så vi tog tillflykt ner i gruvan. Önskade lite HcSs och jag och Åsa dansade till We don't celebrate sundays. ^^
Fatima och Lena gick hem tidigare varpå Åsa fick snilleblixten att gå upp till uteplatsen i huset vi var i kvällen innan. Lätt! =D Vi hade pratat om att vi skulle göra det och det perfekta tillfället presenterade sig som på ett silverfat.
Åsa ringde Patrik och han kom upp till oss. Sen gick vi ner och köpte mat och spelade GTA 4. Så roligt!!
Hem gick vi inte förrän tjugo i fem..
När jag var på väg hem ringer en vän och behöver stöd. Det slutade med att jag satt utanför min port tills solen skymtade vid trädtopparna och vännen förhoppningsvis kände sig lite bättre.

Därför, ser du, är jag lite trött idag!
Upp och jobba imorgon. Wooho.. ;P
Nu är jag självklart inte lika trött som "imorse" och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna somna ikväll.
Men men!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0