Rich girl

eller... njaa..
Men rikare än innan! ^^
Lite gladare, lite piggare lyder prognosen för Lenas humör idag.
Det är fantastiskt vad pengar kan göra =P

Det gick bra på sjukan igår, inga fler dödliga sjukdomar än så länge.
Lämnade mer blodprov, men inget crackblåmärke denna gång. Thank god.
Piggnade till lite efter sjukhusbesöket av nån anledning..
Så jag gick med på att färga min adoptivsons hår i diverse färger. Dock blev han inte nöjd med hur den röda färgen fäste så han vill greja mer idag. Ska bli spännande att se om det blir så bra som han tror det kommer bli. ;P

Idag ska jag, förutom att handla massa mat, införskaffa mig ett par nya ballerinaskor.
Yey! =D Äntligen kan jag slänga dom gamla som jag inte ens kan använda längre för som är trasiga och luktar apa. Haha.

Snart dags för lunch! Jag har varit hungrig sen tio..

Hejsvejs.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0