Roligt roligt...

..är det inte att ha varit på jobbet i 1½ timme och redan ha slut på saker att göra..
Speciellt inte när man ber om fler arbetsuppgifter och får ett (1!!) papper att skriva ut! o.0 Eller ber att få lite instruktioner. OM man kan sluta tidigare eller inte, och isf när man får gå. Får man det då? Neej, självklart inte. Usch!

Ganska trött är jag också. Blev sent igår. Kom inte hem från Pillis förrän kvart i elva. Håret var äntligen klart då. (Och jag blev såå nöjd! Bilder här) När jag väl kom hem var jag så klart inte trött längre och efter lite pill med modemet, IGEN, jag är såå trött på det.., fastnade jag på nätet ett tag längre än det var tänkt. Men men, ingen större skada skedd.
Upp och hoppa 06.10 imorse. Det var dags att tvätta håret.. F Y I.. =P Och nu sitter jag som sagt här, utan något att göra..

Jag hade en bra dag igår för övrigt. Efter jobbet, som slutade en halvtimme innan, mötte jag Åsa och Natta på stan för att äta och "do some shopping". Kom in i första affären och fick ett sms från Pillis och han kom och mötte oss. Fish'n'Chips på pingvin. Mums..! Sen lämnade Åsa och Natta oss och jag och Herrn bestämde oss för mer shopping på torp. Jag hittade tre par skor, fast jag funderar på att lämna tillbaka två =P, en svart tröja, solglasögon, leggings och jag kan även stoltsera med att ha hittat ett par shorts till Pillis som han inte skulle provat själv. Jättesnygga! ;D
Vi kom inte hem till honom förrän sju-halv åtta nån gång och då började vi färga hår igen. Först blonda slingor genom en sån där übersnygg hätta ^^ och sen rött på det. Ja, det blev verkligen skitsnyggt med det blåsvarta som var innan. Jag tror vi var lika nöjda båda två, om inte jag var det lite mer. =) Resten vet du redan. Står ju här ovanför..

Idag ska jag handla massa mat på willys efter jobbet. Sen laga något att äta innan jag ska träffa Åsa efter hennes prov för att ta en afterwork på nån mysig uteservering. Efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Iof kanske det räcker så. Man kan ju sitta där ett tag.. =)

Nu ska jag slumpa bilddagböcker en stund.. wo..ho.

Share the love, people.

Tillägg:
Okej okej, Åsagumman är sjuk. Ingen afterwork då.
Uää!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0