TGIF

Mmm.. just det.. Fredag. FREDag. Det blir fred på skolan när alla jobbiga fjortisar inte är här.. Blä!

Veckan har varit rolig i övrigt. =)
Jag hade fest hemma i onsdags, slappade jävel och fått grillat eftersom jag var ledig på torsdan och idag är det äntligen fredag. Känns dock väldigt konstigt, när man har varit ledig och festat mitt i veckan så blir allt så omvänt. Min kropp vet inte om att det är fredag än. Den är inte alls så partysugen som den ska vara!
Kan väl iof bero på hjärnsubstansen som skriker; "Du har INGA pengar och bör vara hemma och deppa i helgen!"
Pfff.! Ska jag nödvändigtvis deppa över att inte ha några pengar i helgen så ska jag åtminstonde göra det med folk omkring mig! Så det så! HA!!

Koma, Magdalena och Philip skulle grilla igår, så jag gick ner till dom under min tvättid. Då fick jag jättegott kött, potatissallad och cocktailtomater serverat med kamratskap och många skratt. Efter det gjorde Koma en skål av folie och värmde räkor i marinad på grillen. Mmm, så gott! Överbliven folie satte han på Philips huvud och gjorde en sabel för honom att leka med. ^^ http://ainjel.bilddagboken.se/p/show.html?id=211041152&directlink=1 <-- Mycket vackert!

Nä, nu är det lunchdags här!

Love, y'all!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0